0

קריירה עם אפשרות לצמיחה והתמקצעות

סביבת עבודה צעירה, דינאמית ותוססת

מיקום מרכזי ונגיש (צמוד לתחנת הרכבת ספיר וסמוך למחלף גשר השלום)

תנאי העסקה מעולים!

 

 

למוקד השירות הטלפוני של אינטרספייס בע”מ, העוסקת במסחר אלקטרוני ומחשוב ענן, דרושים:

נציג/ת תמיכה טכנית

במסגרת התפקיד: מענה טכני ותמיכה ראשונית ללקוחות החברה בתשתיות אירוח אתרים ושרתים ובאפליקציות מסחר אלקטרוני.

העבודה במשרה מלאה בימים א’-ו’ במשרדי החברה הממוקמים באזור התעשייה פולג בנתניה.

 

דרישות המשרה:

ניסיון בתחום המחשבים והתקשורת, הכשרה כלשהי בתחום מקצועות המחשוב (רצוי בעל/ת תעודת MCSE/ MCITP).

ידע ב- ASP, PHP – יתרון משמעותי.

ידע במסדי נתונים MSSQL, MySQL – יתרון משמעותי.

רקע בפיתוח אתרים – יתרון.

עדיפות לבעל/ת ניסיון במתן שרות ותמיכת לקוחות טלפונית בחברות WEB HOSTING, אחריות מקצועית, מולטי-טסקינג, עבודה בצוות, ראש גדול, יכולת למידה עצמית ועבודה תחת לחץ.

עבודה במשרה מלאה – לטווח הארוך.

נציג/ת שירות לקוחות

במסגרת התפקיד: מתן שירות טלפוני ללקוחות עסקיים.

העבודה במשרה מלאה בימים א’-ה’ במשרדי החברה הממוקמים באזור התעשייה פולג בנתניה.

 

דרישות המשרה:

ניסיון תעסוקתי בתחום השירות במוקד שירות טלפוני – חובה.

אוריינטציה טכנית ויכולת למידה מהירה של תוכנות.

תודעת שירות גבוהה, כושר שכנוע, יכולת ביטוי בכתב ובעל פה ברמה גבוהה.

יתרון ליוצא/ת חברות האשראי, סלולאר וחברות האינטרנט השונות.

רקע בתחום האינטרנט – יתרון משמעותי.

עבודה במשרה מלאה – לטווח הארוך.

נציג/ת גבייה ושירות לקוחות פיננסי

במסגרת התפקיד: מתן שירות והסברים ללקוחות, גביית כספים טלפונית מלקוחות עסקיים, עבודה מול מערכות מידע פיננסיות, מגוון עבודות אדמיניסטרציה.

העבודה במשרה מלאה בימים א’-ה’ בין השעות 09:00-18:00 במשרדי החברה הממוקמים באזור התעשייה פולג בנתניה.

קליטה כעובד/ת החברה מהיום הראשון.

 

דרישות המשרה:

תעודת בגרות מלאה.

יחסי אנוש מעולים.

שליטה מלאה באנגלית ברמה גבוהה – חובה.

ניסיון תעסוקתי במוקד טלפוני- יתרון משמעותי.

ידע וניסיון ב-Excel, Outlook ובאינטרנט.

תודעת שירות מפותחת.

עבודה במשרה מלאה – לטווח הארוך.

כל המשרות מיועדות לנשים וגברים כאחד.

* יש לציין את שם התפקיד בעת שליחת קורות החיים.